محسن چاووشی

محسن چاووشی+همکاران

محسن چاووشی

محسن چاووشی+همکاران

امیر ارجینی خاطره های قدیم


خاطره های قدیم

لابه لای خاطراتم 
که پر از گریه و خند ه اس
هنوزم ، جای تو خالی
هنوزم تلخ و کشند ه اس

مث یه عکس قدیمی
که همیشه روبرومه
مث یه بغض که انگار 
تا ابد توی گلومه

تو رو از من نگرفتن 
شب و روزای جدایی 
که همیشه فک می کردم
تو همین دور و برایی

شونه به شونه ی هم 
تو خلوت این شهر
با هم قدم می زدیم 

با این ترانه می خوام
دوباره زنده بشه
خاطره های قدیم 

کسی جاتو نگرفته 
کسی جاتو نمی گیره 
که دل خونه خرابم 
پیش چشمای تو گیره

شبا چشمامو می بندم
خواب چشماتو ببینم 
تو خیابونای این شهر
خودم و با تو ببینم

اگه دوس داشتی و خواستی
پای شعر من بشینی
می تونی با این ترانه 
من و با خودت ببینی

شونه به شونه ی هم 
تو خلوت این شهر
با هم قدم می زدیم 

با این ترانه می خوام
دوباره زنده بشه

خاطره های قدیم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد